fredag 19 februari 2010

Bilder från GC!

Här kommer några bilder från min stress-rehab-resa. Lite svårt att ta bilder på sig själv dock... Det var 25 gradet varmt och solen gassade varje dag. Jag började varje dag med en promenad på stranden, sedan lade jag mig och solade med en bok en stund, sedan åt jag lunch (potatis varje dag, last nummer 1) och sedan solade jag lite till eller tog en promenad. På eftermiddagarna gick jag till köpcentret och tittade på folk eller gick til Svenska Kiosken och köpte ostbågar (last nummer 2). På kvällen åt jag god mat på restaurang eller hemma i min bungalow, det blev mest pasta och fetaost för det är det enda jag kan laga. När det blev mörkt kurade jag ihop mig i soffan och kollade på DVD-filmer. Jag såg en hel säsong av Desperate Housewifes och en av Gilmore Girls. Och på en vecka läste jag fem böcker (två om våldtäkt och två om våld mot kvinnor, kansk inte jättesmart ensam på en ö...). Se på bilderna och bli avundsjuka.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar