tisdag 16 februari 2010

Hemma i kylan igen

Nu är jag en helt ny människa. Brunbränd, utvilad och full av energi! I en vecka har jag legat och gassat i solen, promenerat längst sandstranden och läst flera böcker än jag gjort hela år 2009. Det har varit väldigt skönt. På kvällarna åt jag god mat och sedan fixade jag med min scrap book inför bröllopet och såg DVD-boxar.

Att sätta ihop en scrapbook är ett hett tips för er som ska gifta er! Jag har letat runt på internet, varit på mässor och fotat och självklart tittat i bröllopsmagasin - och samlat in allt fint jag hittat för inspiration till mitt och D's bröllop. Så det var perfekt att samla allt detta i en bok och få en överblick, och det var väldigt kul att sitta och klippa och klistra!

Bilder från GC kommer! Och jag ska berätta mer om hur min eremit-vecka var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar